مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1397 ساعت 13:352018-10-17سياسي

گلایه از کندی روند تکمیل پروژه بزرگراه شمالی کرج


سرپرست شهرداری کرج با گلایه از کندی روند تکمیل پروژه بزرگراه شمالی گفت: قرار بود این پروژه هر ماه دو درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشد ولی طی هفت ماه گذشته تنها 1.

- 7 درصد پیشرفت داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، علی اصغر کمالی زاده در جلسه امروز چهارشنبه 25 مهرماه شورای شهر اظهار کرد: امیدوارم با همکاری شورای شهر و مجموعه شهرداری خون تازه ای در رگ های شهر جریان پیدا کند و مشکلات شهروندان در کوتاه ترین زمان ممکن حل شود.

وی با گلایه از کندی روند تکمیل پروژه بزرگراه شمالی ادامه داد: قرار بود این پروژه هر ماه دو درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشد ولی طی هفت ماه گذشته تنها 1.

7 درصد پیشرفت داشته است.

کمالی زاده ادامه داد: معارضین و مشکل تامین برق از مهمترین دلایل کندی پیشرفت فیزیکی این پروژه هستند که برای حل آنها نماینده ویژه ای انتخاب شده تا هر چه زودتر این موانع برطرف شود.

وی با تاکید بر تلاش برای تکمیل پروژه های نیمه تمام شهر توضیح داد: تلاش می کنیم با تخصیص اعتبار مناسب و همت شبانه روزی مجموعه اکثر پروژه های نیمه تمام شهر تا پایان سال به بهره برداری برسد.

علاوه بر این تا پایان سال پنج پروژه مشارکتی نیز کلنگ زنی می شود تا با تکمیل آنها زمینه رضایت شهروندان بیش از پیش فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه از کندی روند تکمیل پروژه بزرگراه شمالی کرج

گلایه از کندی روند تکمیل پروژه بزرگراه شمالی کرج