مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مهر 1397 ساعت 16:002018-10-19پزشكي

ارایه خدمات تخصصی به زنان در 28 بیمارستان در سطح کشور


مشاور وزیر بهداشت در امور زنان گفت: هر استانی در حیطه سلامت زنان با نیازهای متفاوتی روبرو است که این نیازها با مداخله و همکاری دانشگاه های علوم پزشکی در هر شهرستان و استانی قابل شناسایی و پیگیری است.

- تلاش وزارت بهداشت این است که هر دانشگاهی نیازهای سلامتی زنان همان استان را احصا کرده و اعلام کند تا وزارت بهداشت بتواند در همان راستا گام برداشته و بسته های حمایتی خود را توسعه دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ساره محمدی در هفته سلامت زنان در خصوص اهمیت توجه به موضوع سلامت زنان تاکید کرد: زنان نیمی از جمعیت هر جامعه ای را تشکیل می دهند و درعین حال پرورش دهنده تمام افراد جامعه هستند، لذا اهمیت دادن به سلامتی آنها در واقع به معنای اهمیت به سلامت تمام اقشار جامعه است.

وی با بیان اینکه وزارت بهداشت متولی سلامت تمامی اقشار جامعه است، افزود: در دولت یازدهم و دوازدهم گام های خوبی درجهت سلامت آحاد جامعه برداشته شده است و عزم وزارت بهداشت بر ارتقای شاخص های سلامت زنان، مردان و کودکان، نوجوانان و سالمندان در کشور است.

مشاور وزیر بهداشت در امور زنان درخصوص اقداماتی که در جهت سلامت زنان از سوی وزارت بهداشت انجام شده، تصریح کرد: در راستای سلامت زنان، در درجه اول به سلامت مادران توجه بسیاری شده که در این زمینه، اقداماتی نظیر، فراهم آوری امک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارایه خدمات تخصصی به زنان در 28 بیمارستان در سطح کشور

ارایه خدمات تخصصی به زنان در 28 بیمارستان در سطح کشور