مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1397 ساعت 12:302018-10-20فناوري

پیشنهاد وزیر ارتباطات برای کاهش نرخ مکالمه در ایام اربعین


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افزایش نرخ مکالمه به دلیل افزایش نرخ ارز خبر داد و گفت: تماس های دو سیم کارت ایرانی در عراق بسیار گران می شود، - از این رو زوار برای تماس با ایران به گونه ای برنامه ریزی کنند که تماس از ایران به عراق باشد؛ چون نرخ مکالمه ارزان تر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد آذری جهرمی در حاشیه بازدید از برج فناوری دانشگاه امیرکبیر در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات وزارت ارتباطات در روز اربعین حسینی، گفت: مذاکرات سیاسی فشرده ای از سوی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی با هیات اتصالات عراق داشت و هم تیمی از وزارت ارتباطات با همتایان خود در وزارت ارتباطات عراق مذاکراتی داشتیم.

وی با بیان این که طی دو سال گذشته، تفاهم نامه هایی با این کشور منعقد کرده بودیم، یادآور شد: علاوه بر آن سندی را امضا کردیم ولی متاسفانه در زمان اجرا، اجرایی نشد ولی در سال جاری مذاکرات انجام شده، عملیاتی شد و به اپراتورها اعلام شد که نرخ مکالمات بین المللی ایران به عراق که به 3000 تومان رسیده بود، با نرخ 900 تومان محاسبه شود.

آذری جهرمی کاهش نرخ مکالمه را ناشی از تعاملات طرف ایرانی و عراقی دانست و یادآور شد: علاوه بر آن حجم کانال های ارتباطی دو کشور دو برابر شد تا اشباع ظرفیت را در ایام اربعین نداشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد وزیر ارتباطات برای کاهش نرخ مکالمه در ایام اربعین

پیشنهاد وزیر ارتباطات برای کاهش نرخ مکالمه در ایام اربعین