مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1397 ساعت 13:202018-10-20سياسي

نمایشگاه های استانی کتاب به تبریز رسید


سیصدوشصت وچهارمین نمایشگاه استانی کتاب در تبریز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، شانزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب استان آذربایجان شرقی از 29 مهر تا 4 آبان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز برگزار می شود.

این دوره از نمایشگاه با حضور 941 ناشر از سراسر کشور و با ارائه 155 هزار و 855 عنوان کتاب در بخش داخلی و 99 ناشر و 24 هزار و 300 عنوان در بخش بین الملل برگزار می شود.

از استان آذربایجان شرقی 70 ناشر به صورت مستقیم در نمایشگاه حضور دارند.

نمایشگاه در 5 سالن مجزا و 860 غرفه برگزار می شود و بخش فروش متمرکز کتاب هایی از 40 ناشر را که امکان حضور در نمایشگاه نداشتند عرضه می کند.

مبلغ یک میلیارد و 800 میلیون تومان بن یارانه ای خرید کتاب برای این نمایشگاه درنظر گرفته شد که از طریق بانک عامل مستقر در نمایشگاه با تخفیف 20 درصدی در اختیار بازدیدکنندگان قرار می گیرد.

جشن امضا و رونمایی کتاب، برگزاری نشست های تخصصی در حوزه کتاب، سبک زندگی، آسیب های اجتماعی و آسیب های فضای مجازی، مواد مخدر، قصه گویی برای کودکان، برگزاری کارگاه های آموزشی، شب شعر، ویژه برنامه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تئاتر خیابانی و ایستگاه سرگرمی کودکان و نوجوانان از جمله برنامه هایی است که در بخش جنبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه های استانی کتاب به تبریز رسید

نمایشگاه های استانی کتاب به تبریز رسید