مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 10:262018-10-22پزشكي

فشار بالای چشم را جدی بگیرید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نوید نیلفروشان، در آستانه برگزاری بیست و هشتمین کنگره چشم پزشکی ایران در رابطه با بیماری گلوکوم یا آب سیاه اظهار داشت: - عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به دلایل ابتلا به گلوکوم، گفت: هدف از درمان آب سیاه این بوده که جلوی پیشرفت بیماری را بگیریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نوید نیلفروشان، در آستانه برگزاری بیست و هشتمین کنگره چشم پزشکی ایران در رابطه با بیماری گلوکوم یا آب سیاه اظهار داشت: این بیماری زمانی ایجاد می شود که به دلیل فشار بالای چشم عصب بینایی دچار تخریب تدریجی شوند.

وی افزود: فشار داخل چشم همچون فشار خون یک میزان طبیعی دارد و اگر بالاتر از این میزان قرار گیرد عصبی را که مسئول رساندن اطلاعات از شبکیه به مغز برای درج تصاویر هستند دچار اختلال می کنند.

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران ادامه داد: فردی که مبتلا به گلوکوم شده در ابتدا ممکن است با اختلال در دید محیطی یا اطراف دچار مشکل شود همچنین فرد در رانندگی هنگام شب دچار مشکل شده و پس از آن به تدریج دید مرکزی در صورت پیشرفت بیماری از بین می رود.

نیلفروشان با اشاره به اینکه کاهش تظاهرات بینایی در مراحل پیشرفته رخ می دهد عنوان کرد: در اکثر موارد آب سیاه علامت خاصی ندارد و در برخی از موارد زمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشار بالای چشم را جدی بگیرید

فشار بالای چشم را جدی بگیرید