مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آبان 1397 ساعت 12:202018-10-24فرهنگي

تقدیر از اثرآفرینان حوزه شهدای مدافع حرم در شانزدهمین نمایشگاه کتاب تبریز


همزمان با شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز و با رونمایی از چند اثر فرهنگی و هنری، از اثرآفرینان در حوزه ی شهدای مدافع حرم تقدیر شد.

- تقدیر از اثرآفرینان حوزه شهدای مدافع حرم در شانزدهمین نمایشگاه کتاب تبریز همزمان با شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز و با رونمایی از چند اثر فرهنگی و هنری، از اثرآفرینان در حوزه ی شهدای مدافع حرم تقدیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، رضا قلیزاده، معاون ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در این نشست، با اشاره به مجاهدت اهالی قلم و آثار قابل توجهی که در حوزه ادبیات دفاع مقدس منتشر شده است، گفت: بسیاری از نویسندگان جوان این حوزه، جنگ را به چشم خود ندیده اند اما با این حال نتایج درخشان کار آنها از چشمه سار زلال ادبیات دفاع مقدس سیراب شده است.

وی درباره ادبیات جنگ گفت: بسیاری از نویسندگان بزرگ دنیا با موضوع جنگ در وادی ادبیات شناخته شده اند و عرصه ایثار و شهادت ظرفیت و سوژه های بسیاری دارد که هنوز به آنها پرداخته نشده است.

قلیزاده خاطرنشان کرد: امروز بسیج هنرمندان، اداره کل ارشاد، حوزه هنری و سایر نهادها نگاه خوبی به هنرمندان آماتور دارند و تمام بخش های فرهنگی برای حمایت از هنرمندان این حوزه دست بهدست هم داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از اثرآفرینان حوزه شهدای مدافع حرم در شانزدهمین نمایشگاه کتاب تبریز

تقدیر از اثرآفرینان حوزه شهدای مدافع حرم در شانزدهمین نمایشگاه کتاب تبریز