مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آبان 1397 ساعت 15:352018-10-25اجتماعي

آمادگی اسکان 20 هزار زوار در همدان


سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان اظهار کرد: در محل های اسکان زائران در سطح شهرستان همدان آمادگی اسکان تا 20 هزار نفر وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید عرفی پنج شنبه سوم آبان ماه در شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان همدان، عنوان کرد: در محل های اسکان زائران، در سطح شهرستان همدان آمادگی اسکان تا 20 هزار نفر وجود دارد و تا الان نزدیک دو هزار و 450 نفر در حسینیه ها و مساجد اسکان داده شده اند و مشکل خاصی نیز نداشتیم.

وی بیان کرد: تعداد زائران مراجعه کننده به موکب ها به ویژه در مریانج و جورقان روزانه هزاران نفر است و به تمامی آنها خدماتی چون محل خواب و غذای گرم و .

ارائه می شود.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان اضافه کرد: در بحث اسکان اضطراری در همدان 80 نقطه شناسایی شده و ظرفیت و راه ها مشخص شده است و همچنین برای آمادگی بیشتر به زودی در این فضل مانور اسکان اضطراری خواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی استان همدان نیز عنوان کرد: با توجه به پیش بینی فصلی پاییز بارش امسال بیشتر از سالهای قبل خواهد بود و بارش ها در سطح استان از آغاز مهرماه تا الان در ایستگاه رزن 30 میلی متر ثبت شده است.

سعید باقری ادامه داد: بارش های این فصل همانطور که پیش بینی شده بود زودتر از موعد شروع شده و بیشتر از حد نرمال بارش و همچن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی اسکان 20 هزار زوار در همدان

آمادگی اسکان 20 هزار زوار در همدان