مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آبان 1397 ساعت 18:202018-10-26فرهنگي

همه ما «دیگری» اما در عین حال یکی هستیم


مدیر اجرایی دفتر بین المللی کتاب برای نسل جوان (IBBY) در سومین همایش دوسالانه ادبیات کودک و مطالعات کودکی با موضوع «ادبیات کودک و دیگری» گفت: - مدیر اجرایی دفتر بین المللی کتاب برای نسل جوان (IBBY) در سومین همایش دوسالانه ادبیات کودک و مطالعات کودکی با موضوع ادبیات کودک و دیگری گفت: همه ما دارای هویت، فرهنگ و ایدئولوژی های مختلف هستیم، همه ما دیگری هستیم اما در عین حال یکی هستیم چون اهداف مشترک داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب، سومین همایش دوسالانه ادبیات کودک و مطالعات کودکی با موضوع ادبیات کودک و دیگری صبح امروز چهارشنبه( دوم آبان ماه) با سخنرانی لیز پیج -مدیر اجرایی دفتر بین المللی کتاب برای نسل جوان (IBBY)-، نوش آفرین انصاری -دبیر شورای کتاب کودک-، علی اصغر سیدآبادی -مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور برنامه ریزی-، حسین شیخ رضایی -دبیر علمی این همایش- در سرای کتاب موسسه خانه کتاب برگزار شد.

در ابتدای این همایش، نوش آفرین انصاری گفت: در شورای کتاب کودک به دنبال پرداختن به ابعاد وسیع ادبیات کودک و درآمدزایی از همایش ها هستیم که در مورد اندیشه اول موفق بودیم.

شنیدیم همایش ها می توانند درآمدزا باشند اما برای شورایی کتاب کودک این گونه نبود اما امیدواریم همایش های بعدی در بقای شورای کتاب کودک موثر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه ما «دیگری» اما در عین حال یکی هستیم

همه ما «دیگری» اما در عین حال یکی هستیم