مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آبان 1397 ساعت 11:302018-10-28سياسي

تشکر حق شناس از شهرداری تهران برای خدمت رسانی به زائران


رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حضور 2395 نفر از پرسنل شهرداری های رشت ، همدان، قم، کاشان و .

در کشور عراق برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی گفت: - 1350 نفر از پرسنل شهرداری تهران در راستای همین خدمت رسانی درشهرهای کربلا، نجف و کوفه به ارائه خدمت بین زائرین مشغول هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد جواد حق شناس در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران در ارائه گزارشی از سفر خود به کربلای معلی و اقدامات شهرداری تهران در این شهر گفت: در راستای ماموریتی که شورای اسلامی شهر تهران به من واگذار کرده بود با هماهنگی های ریاست شورا روز پنجشنبه به اتفاق شهردارتهران و معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، به دعوت مسئولان عتبات نجف و کربلا برای بازدید از روند تلاش شهرداری تهران و شهرداری های سایر کلان شهرها که نیرو به شهرهای کربلا و نجف و کوفه اعزام کرده بودند به کشور عراق سفر 48 ساعته ای را داشتیم.

وی افزود: فرصتی فراهم شد تا حضور نیروهای شهرداری تهران که تعداد آنها یک هزار و 350 نفر است، و به صورت داوطلبانه اعزام شده اند، برسیم.

همچنین از سایر شهرداری های کشور نیز 2395 نفر به شهرهای کربلا و نجف و کوفه برای خدمت رسانی بر اساس توافقات با عتبات و تقسیمات وزارت کشور اعزام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکر حق شناس از شهرداری تهران برای خدمت رسانی به زائران

تشکر حق شناس از شهرداری تهران برای خدمت رسانی به زائران