مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آبان 1397 ساعت 05:062018-10-31دانش

استاد مشاورم را تا روز دفاع ندیدم/ استاد راهنما: خودت برو دنبالش!


زینب امیدی ، در ادامه سری گزارش های پرونده مصائب پایان نامه، برای بررسی بیشتر اوضاع و احوال پایان نامه نویسی در دانشگاه آزاد به سراغ ملیکا فارغ التحصیل رشته علوم ارتباطات در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه آزاد تهران مرکز .

- استاد مشاورم را تا روز دفاع ندیدم/ استاد راهنما: خودت برو دنبالش! برای بررسی بیشتر اوضاع و احوال پایان نامه نویسی در دانشگاه آزاد به سراغ ملیکا فارغ التحصیل رشته علوم ارتباطات از دانشگاه آزاد تهران مرکز می روم که یک سالی از زمان دفاع پایان نامه اش می گذرد.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو-زینب امیدی، در ادامه سری گزارش های پرونده مصائب پایان نامه، برای بررسی بیشتر اوضاع و احوال پایان نامه نویسی در دانشگاه آزاد به سراغ ملیکا فارغ التحصیل رشته علوم ارتباطات در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه آزاد تهران مرکز می روم که یک سالی از زمان دفاع پایان نامه اش می گذرد.

استاد راهنما: خودت برو دنبالش!ملیکا در خصوص مصائبی که در روند پروسه ارائه و دفاع پایان نامه خود کشیده است می گوید: موضوع پایان نامه من بررسی تطبیقی میزان و چگونگی اخبار سلامت در شبکه های یک، دو و سه صدا و سیما بود.

برای استارت این کار باید یا از طریق نامه ای که دانشگاه به من می داد یا کمک استاد راهنما، به صداو سیما مراجعه می کردم تا از آرشیو اخبار برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد مشاورم را تا روز دفاع ندیدم/ استاد راهنما: خودت برو دنبالش!

استاد مشاورم را تا روز دفاع ندیدم/ استاد راهنما: خودت برو دنبالش!