مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آبان 1397 ساعت 14:552018-10-31اقتصادي

بسته حمایتی دولت شامل بازنشستگان و کارمندان نیز می شود


رییس سازمان اداری و استخدامی اظهارکرد: بازنشستگان و کارمندان دولت نیز از بسته حمایتی که برای افرادی که کمتر از سه میلیون تومان درآمد ماهانه دارند، - استفاده خواهند کرد که اولین نوبت اجرای آن در آبان ماه است.

جمشید انصاری در گفت وگو با ایسنا، درباره جزییات بسته حمایتی دولت به اقشار نیازمند اظهارکرد: براساس مصوبه ای که دولت در زمینه ارائه بسته حمایتی تصویب کرد، کسانی که درآمدشان کمتر از سه میلیون تومان است مورد حمایت و کمک دولت قرار می گیرند.

وی با تاکید بر اینکه این مصوبه شامل حال بازنشستگان و کارکنان دولت نیز می شود، خاطرنشان کرد: اجرای این مصوبه به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ شده و قرار است یک نوبت آن در آبان اجرا شود و زمان اجرای نوبت های بعدی متعاقبا اعلام شود.

رییس سازمان اداری و استخدامی خاطرنشان کرد: جزییات بیشتر درباره این مصوبه و اجرای آن از سوی سازمان برنامه و بودجه اعلام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هیات وزیران به پیشنهاد مشترک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه کشور پرداخت کمک جبرانی به کارکنان دولت و مستمری بگیران صندوق های بازنشستگی کشوری، لشکری را به تصویب رساند.

بر اساس این مصوبه، سازمان برنامه و بودجه مجاز است، برای کارکنان رسمی، پیمانی کشوری و لشکری، کارکنان قرار دادی و شرکتی و مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته حمایتی دولت شامل بازنشستگان و کارمندان نیز می شود

بسته حمایتی دولت شامل بازنشستگان و کارمندان نیز می شود