مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آبان 1397 ساعت 15:412018-11-04اقتصادي

اختصاص 31 میلیارد تومان به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از کمیته امداد امام خمینی (ره)، فاطمه رهبر به مناسبت روز دانش آموز گزارشی از خدمات این نهاد به دانش آموزان تحت حمایت اعلام کرد و اظهار داشت: - معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: امسال 31 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار برای تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد اختصاص یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از کمیته امداد امام خمینی (ره)، فاطمه رهبر به مناسبت روز دانش آموز گزارشی از خدمات این نهاد به دانش آموزان تحت حمایت اعلام کرد و اظهار داشت: 310 هزار دانش آموز تحت حمایت این نهاد قرار دارند که از این تعداد 159 هزار نفر در مقطع ابتدایی و 151 هزار نفر در مقطع متوسطه تحصیلی هستند.

وی با اشاره به اینکه اعتبار مصوب برای کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد در سال جاری حدود 31 میلیارد و 600 میلیون تومان است افزود: ازابتدای سال تا کنون 25 میلیارد تومان (78 درصد) از اعتبار هزینه شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با اشاره به اینکه امسال سرانه کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت این نهاد در مناطق عادی 120 هزار تومان است گفت: سرانه تحصیلی دانش آموزان ساکن در مناطق محروم 150 هزار تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 31 میلیارد تومان به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد

اختصاص 31 میلیارد تومان به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد