مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آبان 1397 ساعت 09:162018-11-05سياسي

مجموعه آثار پدر شعر انقلاب رونمایی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سردار محمدحسین سپهر جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم رونمایی از مجموعه آثار حمید سبزواری پدر شعر انقلاب که شب گذشته در حوزه هنری برگزار شد، - مجموعه آثار حمید سبزواری پدر شعر انقلاب شب گذشته در تالار سوره حوزه هنری با حضور شاعران انقلابی و هنرمندان رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سردار محمدحسین سپهر جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم رونمایی از مجموعه آثار حمید سبزواری پدر شعر انقلاب که شب گذشته در حوزه هنری برگزار شد، اظهار داشت: نقش شعر و شعرا و ادیبان و خطیبان و هنرمندان و اصحاب قلم و فکر و کسانی که در عرصه تولید محتوا های اسلامی و انقلابی تلاش کردند در پیروزی و تداوم انقلاب در 40 سال گذشته سهم مهمی را به خودشان اختصاص داده اند.

وی گفت: باید از محافل بزرگداشت شاعران ضمن به بزرگی یاد کردن از اندیشمندان بهره های دیگری ببریم چراکه شاعران از جمله خواص جامعه هستند.

ماموریت انقلاب اسلامی ساخت دولت و تحقق جامعه اسلامی و نهایتا تحقق تمدن نوین اسلامی است که در فرمایشات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اشاره و مورد تاکید قرار گرفته است.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: ما تکلیف داریم نسبت به تحقق جامعه و تمدن اسلامی تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه آثار پدر شعر انقلاب رونمایی شد

مجموعه آثار پدر شعر انقلاب رونمایی شد