مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آبان 1397 ساعت 11:312018-11-05اقتصادي

اظهارنظر جدید ابتکار در خصوص «تراریخت»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، معصومه ابتکار به عنوان پرسابقه ترین مسئول سازمان حفاظت محیط زیست در دوران 40 ساله ی انقلاب، همواره مخالفت های جدی با رهاسازی و تجارت محصولات دستورزی شده ی ژنتیک (تراریخت) داشته است؛ - معصومه ابتکار درخصوص مخاطرات محصولات تراریخت به اظهار نظر پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، معصومه ابتکار به عنوان پرسابقه ترین مسئول سازمان حفاظت محیط زیست در دوران 40 ساله ی انقلاب، همواره مخالفت های جدی با رهاسازی و تجارت محصولات دستورزی شده ی ژنتیک (تراریخت) داشته است؛ چنانکه کارشناسان در ممنوعیت تولید بی محابا و آزادانه ی این محصولات، سهم قابل توجهی را متوجه روشنگری های سازمان متبوع او طی سه دهه ی گذشته می دانند.

اظهارنظر ها و اعلام مواضع محکم معصومه ابتکار در زمان تصدی ریاست سازمان محیط زیست تا آنجا پیش رفت که تغییر این مدیر پرسابقه از این سمت، و جایگزینی جریان مدیریتی عیسی کلانتری - با مواضع کاملاً مخالف خانم ابتکار - را حاصل فشار ها و تزاحم های داخل دولت بر تراریخت و به طور کلی موضوعات زیست محیطی، ارزیابی می کنند.

ابتکار هفته ی گذشته در برنامه ی دستخط - که با اجرای حسین رنجبران روی آنتن رفت - در عین حال که تلاش کرد از پاسخ به پرسش مجری در خصوص محصولات دستکاری ژنتیک خودداری کند، ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارنظر جدید ابتکار در خصوص «تراریخت»

اظهارنظر جدید ابتکار در خصوص «تراریخت»