مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آبان 1397 ساعت 16:102018-11-05اقتصادي

نکات کلیدی برای خرید تلویزیون هوشمند که حتما باید بدانیم  


خانواده ها معمولاً در هنگام خرید تلویزیون با ویژگی های متنوع و اسامی مختلفی روبه رو می شوند که کار انتخاب مدل مناسب را سخت می کند و باعث سردرگمی افراد در انتخاب مدل مناسب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، در این متن سعی شده که انواع مدل های مختلف تلویزیون های موجود در بازار بر اساس شاخص های مختلف معرفی شود و نکات لازم درباره ی هرکدام از آن ها که به خرید بهتر کمک می کند بیان شود.

تکنولوژی صفحه نمایش تکنولوژی های مختلفی برای صفحه نمایش در بازار وجود دارد و برخی شرکت ها نیز از اسامی مختص به خود استفاده می کنند که کار خرید را سخت تر می کند.

اولین نکته ای که باید در اینجا به آن اشاره کنیم این است که دیگر در بازار هیچ تلویزیونی با تکنولوژی LCD که هنوز از لامپ فلورسنت برای نوردهی استفاده کند وجود ندارد و تمام تلویزیون های LCD کنونی دارای لامپ LED هستند و به آن هاLED LCD TV و یا به اختصار LED می گویند.

در واقع تلویزیون های LED همانLCD های قدیمی اما با تکنولوژی پیشرفته تر هستند؛ بنابراین شما قرار نیست بین LCD و LED یکی را انتخاب کنید چون مدل های قدیمی LCDدیگر در بازار موجود نیستند و همه از نوع LED هستند.

در کنار LED ها دو مدل اصلی دیگر نیز در بازار موجود هستند OLED و QLED که مدل اول چند سالی هست که مطرح شده و به پیشرفت های خوبی رسیده اما QLED تا حدی جدید است و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکات کلیدی برای خرید تلویزیون هوشمند که حتما باید بدانیم  

نکات کلیدی برای خرید تلویزیون هوشمند که حتما باید بدانیم