مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آبان 1397 ساعت 05:402018-11-06اقتصادي

دلیل تاخیر در اعطای کمک جبرانی و بسته غذایی چیست؟


یک کارشناس مسایل اقتصادی با انتقاد از تاخیر در توزیع سبد حمایت غذایی و پرداخت کمک های جبرانی، پیشنهاد افزایش مجدد حقوق کارکنان تا پیش از پایان امسال را مطرح کرد.

- حمید نجف در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: موضوع دادن سبد کالا یا همان بسته های غذایی مربوط به چند ماه قبل است که معیشت خانوارهای کارگری و دهک های پایین درآمدی به دلیل فشار ناشی از افزایش هزینه ها و تورم، پایین نیامده بود و نظر ما این بود که دولت برای کمک به معیشت خانوارهای محروم و کم درآمد سبد غذایی اختصاص بدهد.

وی ادامه داد: با توجه به تجارب قبلی که از توزیع سبد کالا داریم، رقم بسته ها ناچیز است و در شرایط فعلی اقتصاد، جبران حجم انبوه تورمی که در چند ماه گذشته ایجاد شده را نمی کند.

حتی اگر اعتبار بسته ها 600 هزار تومان باشد و طی دو مرحله واریز شود، باز هم در بهبود وضع معیشت خانوارها چندان تاثیرگذار نخواهد بود.

این کارشناس مسایل اقتصادی درباره ارتباط طرح حمایت غذایی از گروه های کمک درآمد و مصوبه کمک جبرانی دولت به کارکنان و بازنشستگان ابراز عقیده کرد: معتقدم کمک جبرانی فارغ از بسته های حمایت غذایی است که دولت مدنظر دارد.

قرار است اعتبار بسته های غذایی به حسابهای بانکی مرتبط با یارانه سرپرستان خانوار و کمک جبرانی دولت به حسابهای بانکی مرتبط با حقوق افراد واریز شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل تاخیر در اعطای کمک جبرانی و بسته غذایی چیست؟

دلیل تاخیر در اعطای کمک جبرانی و بسته غذایی چیست؟