مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آبان 1397 ساعت 11:412018-11-10اقتصادي

برای مقابله با تحریم و نوسانات ارز اپراتورهای تلفن همراه مشمول تخصیص ارز دولتی شدند


بسته حمایتی مقابله با تحریم ها و نوسانات ارزی در وزارت ارتباطات تهیه و در ستاد اقتصادی دولت مطرح شده که براساس آن مشکل تامین ارز اپراتورها حل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حسین فلاح جوشقانی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره ارائه ارز به اپراتورهای تلفن همراه اظهار کرد: با تمهیدات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بانک مرکزی، بسته مقابله با تحریم و نوسانات ارز در این وزارتخانه برای تامین ارز اپراتورهای تلفن همراه تهیه و در ستاد اقتصادی دولت مطرح شد، بنابراین در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

رییس رگولاتوری افزود: پیش از این اپراتورها نیازهای خود را به ما اعلام کرده بودند و پس از بررسی و تایید معاونت توسعه، هماهنگی و امور پشتیبانی و بانک مرکزی نیازها تایید و هماهنگی های ارزی در دولت انجام شد.

فلاح جوشقانی با بیان اینکه طرح رجیستری در اجرای صحیح اینترنت اشیا تاثیرگذار است خاطرنشان کرد: پس از اجرایی شدن اینترنت اشیا در کشور همه تجهیزات باید دارای شناسه IMEI باشند و به سیم کارت متصل شوند.

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه تنها تامین کننده سرویس تلفن ثابت در کشور مخابرات است افزود: اگرچه استفاده از تلفن ثابت در سال های اخیر رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای مقابله با تحریم و نوسانات ارز اپراتورهای تلفن همراه مشمول تخصیص ارز دولتی شدند

برای مقابله با تحریم و نوسانات ارز اپراتورهای تلفن همراه مشمول تخصیص ارز دولتی شدند