مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آبان 1397 ساعت 14:162018-11-10سياسي

پالایشگاه شازند سودآوری 50 درصدی دارد


پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند نه تنها زیان ده نیست، بلکه امروز به سوددهی هم دست پیدا کرده است.

-  آیت الله قربان علی دری نجف آبادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به اینکه واگذاری کارخانه ها و واحدهای تولیدی در استان از جمله هپکو، آونگان، آذراب و صنایع نساجی به بخش خصوص موفق نبوده است، اظهار کرد: برخی از این صنایع واگذار شده استان به بخش خصوصی از چرخه اقتصاد خارج و بعضی در حال تعطیلی است.

وی تصریح کرد: هدف از اصل 44 قانون اساسی رشد و توسعه اقتصادی، استفاده از توان و ظرفیت های بخش خصوصی، برقراری عدالت اجتماعی و نظارت بر حسن جریان امور تا رسیدن به هدف اقتصادی است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: انتظار آن می رفت با واگذاری صنایع دولتی به بخش خصوصی اعجازی در اقتصاد ملی صورت پذیرد، اما نمونه های ناموفق در استان موضوعی خلاف آن را آشکار ساخته است.

تبدیل نفت کوره به پنج محصول استراتژیک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به موقعیت منطقه ای پالایشگاه امام خمینی شازند و طرح زمزمه هایی مبنی بر واگذاری آن به بخش خصوصی گفت: این پالایشگاه در دو فاز واقع شده است که فاز اول با 1.

5 میلیارد دلار هزینه و در زمینی به مساحت 600 هکتار واقع شده است و فاز دوم نیز با 5 میلیارد دلار سرمایه گذاری به عنوان پروژه بزرگ صنعت نفت در کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پالایشگاه شازند سودآوری 50 درصدی دارد

پالایشگاه شازند سودآوری 50 درصدی دارد