مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آبان 1397 ساعت 16:302018-11-10سياسي

فراخوان جایزه شهید علیمحمدی برای پایان نامه های فیزیک و ریاضی


پایان نامه های دکتری فیزیک و ریاضی که در سال های 1395تا 1397 در داخل کشور تهیه شده و مرحله دفاع را گذرانده باشند، می توانند در نهمین دوره جایزه شهید دکتر علمیحمدی در فیزیک و سومین دوره این جایزه در ریاضیات شرکت کنند.

- فراخوان جایزه "شهید علیمحمدی" برای پایان نامه های فیزیک و ریاضی پایان نامه های دکتری فیزیک و ریاضی که در سال های 1395تا 1397 در داخل کشور تهیه شده و مرحله دفاع را گذرانده باشند، می توانند در نهمین دوره جایزه شهید دکتر علمیحمدی در فیزیک و سومین دوره این جایزه در ریاضیات شرکت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پژوهشگاه دانش های بنیادی با همکاری انجمن فیزیک ایران نهمین دوره جایزه شهید علیمحمدی را به پاس خدمات علمی و دانشگاهی شهید دکتر مسعود علیمحمدی استاد فقید دانشگاه تهران و اولین دانش آموخته دکتری فیزیکِ داخل کشور برگزار می کند.

این جایزه از سال 1390 به رساله های برتر دکتری فیزیک که در داخل کشور تهیه شده باشند اعطا می شد ولی نظر به اثر مثبتی که اعطای جایزه علیمحمدی در رشته فیزیک در میان محققان جوان و مستعد داشته و برای تداوم خاطره شهید علیمحمدی، پژوهشگاه دانش های بنیادی از سال 1395 اعطای این جایزه را به رشته ریاضی نیز تسرّی داده است تا انگیزه بیشتری برای ارائه رساله های دکتری ارزشمندتر در ریاضیات ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان جایزه شهید علیمحمدی برای پایان نامه های فیزیک و ریاضی

فراخوان جایزه شهید علیمحمدی برای پایان نامه های فیزیک و ریاضی