مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آبان 1397 ساعت 17:402018-11-11فرهنگي

حیدریان: برای جدا شدن ما از سینما دیر است


رییس سازمان سینمایی با تاکید براینکه تلاش کرده طبق برنامه سینما را دنبال کند، گفت: طبق قانون باید در مدیریت سازمان تغییر ایجاد شود ولی سکاندار را وزیر ارشاد مشخص خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مهدی حیدریان عصر یکشنبه 29 آبان ماه و در حاشیه بازدید از جشنواره فیلم کوتاه درباره وضعیت مدیریت سازمان سینمایی با توجه به بازنشسته بودن خود و اینکه مطرح شدن گزینه های متعدد جانشینی، نوعی بلاتکلیفی را در مدیریت این سازمان درمیان سینماگران به وجود آورده است، گفت: آنچه مسلم است این است که سینما از ابتدای سال جاری دوره جدید خود را بر مبنای یک برنامه شروع کرده و قطعا این برنامه ادامه پیدا خواهد کرد.

این مهمترین حرفی است که در این باره می توان گفت و هم وزیر محترم و هم دیگر همکاران بر این هستند که برنامه را دست کم تا اخر این دولت، ادامه دهیم و از این بابت نگرانی نداریم.

او افزود: اگر بنا به رفتن من باشد در وزرات ارشاد خواهم ماند چون برای جدا شدن ما از سینما دیر است.

وی درباره ارزیابی عملکرد خود گفت: در ادوار گذشته مبنای ما همیشه بر این بوده که برنامه داشته باشیم مقید و متعهد به آن باشیم و همه بخش ها منظومه وار در برنامه تعریف شده باشند تا بر آن اساس حرکت کنیم و فکر می کنم در این مدت این طور بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیدریان: برای جدا شدن ما از سینما دیر است

حیدریان: برای جدا شدن ما از سینما دیر است