مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آبان 1397 ساعت 13:002018-11-12اقتصادي

واریز پول بسته های غذایی به حساب حقوق کارکنان


با ​توضیحات امروز وزیر کار، ابعاد تازه ای از نحوه اعطای کمک های جبرانی و سبدهای حمایت غذایی به کارمندان و بازنشستگان روشن شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موضوع توزیع بسته های حمایت غذایی و پس از آن اعطای کمک های جبرانی دولت در هفته های اخیر در صدر اخبار روز قرار گرفته و با وسواس خاصی از سوی مردم و گروههای درآمدی دنبال می شد تا این که وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی امروز در وزارت کار، جزییات جدیدی از نحوه ارائه بسته های حمایت غذایی و کمکهای جبرانی را اعلام کرد.

آنطور که شریعتمداری گفته قرار است این طرح در دو فاز کالایی و نقدی دنبال شود به این نحو که در گام اول ظرف این هفته تمام افراد و دهک های تحت پوشش نهادهای حمایتی در دستور کار قرار می گیرند و با جدول جدیدی که بر این اساس تعریف شده، هر خانوار یک نفره تا پنج نفره از رقمی بین 100 هزار تا 300 هزار تومان بهره مند می شوند.

او با اشاره به توزیع بسته حمایت غذایی، گفت: شکل این بسته کالایی است و لیست کالاها هم متنوع است تا دست خانواده ها در انتخاب کالا باز باشد.

وزیر کار درعین حال گام دوم را پرداخت نقدی عنوان کرد و گفت: برنامه ما در گام دوم این است که همراه با حقوق این ماه یا زودتر از آن، به کارمندان دولت در بخشهای مختلف واریز نقدی داشته باشیم که این کار توسط دولت یا وزارت امور اقتصاد و دارایی صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریز پول بسته های غذایی به حساب حقوق کارکنان

واریز پول بسته های غذایی به حساب حقوق کارکنان