مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آبان 1397 ساعت 03:312018-11-15سياسي

علت کارشکنی اصلاح طلبان در مسیر شهردار شدن هاشمی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، روزنامه آرمان با اشاره به روند انصراف دادن محسن هاشمی از نامزدی تصدی شهرداری تهران نوشت: برخی از اعضای شورای شهر تهران معتقدند شورای شهر با توجه به میثاق نامه ای که در زمان آغاز به کار شورای شهر پنجم امضا کرده اند .

- یک روزنامه نزدیک به خانواده هاشمی و کارگزاران می گوید حسادت ها نگذاشت محسن هاشمی شهردار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، روزنامه آرمان با اشاره به روند انصراف دادن محسن هاشمی از نامزدی تصدی شهرداری تهران نوشت: برخی از اعضای شورای شهر تهران معتقدند شورای شهر با توجه به میثاق نامه ای که در زمان آغاز به کار شورای شهر پنجم امضا کرده اند هیچ کدام از اعضای شورا نباید کاندیدای شهرداری شوند و بر این عهده پایبند باشیم اما بر همگان روشن است که محسن هاشمی در آن زمان این میثاق نامه را امضا نکرده است.

غلامعلی رجایی مشاور شهردار تهران در گفت وگو با آرمان اظهار داشت: میثاق نامه از ابتدای کار هم صحیح نبوده و در عمل نشان داده که این موضوع منتج به نتیجه نمی شود.

اگر از همان ابتدا یک فردی مانند محسن هاشمی که شناخت کاملی بر شهر تهران دارد را برای شهرداری انتخاب می کردند هرگز 3 شهردار طی یک سال در شهرداری نمی دیدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت کارشکنی اصلاح طلبان در مسیر شهردار شدن هاشمی

علت کارشکنی اصلاح طلبان در مسیر شهردار شدن هاشمی