مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آبان 1397 ساعت 13:252018-11-20سياسي

برگزاری رویداد علمی ته نخ 9 آذر به میزبانی دانشگاه شیراز


معاون مالی اجرایی گروه کاپا اعلام کرد که سومین رویداد علمی ته نخ به میزبانی دانشگاه شیراز 9 آذرماه برگزار در قالب گروه های چهار تا پنج نفره دانشجویی برگزار می‎شود.

- برگزاری رویداد علمی "ته نخ" 9 آذر به میزبانی دانشگاه شیراز معاون مالی اجرایی گروه کاپا اعلام کرد که سومین رویداد علمی " ته نخ" به میزبانی دانشگاه شیراز 9 آذرماه برگزار در قالب گروه های چهار تا پنج نفره دانشجویی برگزار می‎شود.

علی جاجرمی زاده در گفت وگو با ایسنا ، با بیان اینکه در شرایط امروز یکی از مشکلات فضای دانشگاهی یا در نگاه کلان فضای علمی کشور ما، مسئله محور نبودن علم و پژوهش ها است، خاطرنشان کرد: توجه به این موضوع مهم که اصالت و ارزش علوم در کاربرد و کارآمدی آن هاست، موجب می شود که پژوهشگران و دانشجویان، پژوهش های مبتنی بر مسئله را دنبال کنند.

وی افزود: به همین منظور، گروه کاپا (کاشفان استعداد، پرورشگران اندیشه) بر آن شد تا با مشابه سازی محیط حل مسئله، افراد را نسبت به مشاهده حساس کرده و به آن ها جرات حل مسائل را انتقال دهد تا با تمرین مکرر و افزایش جرات ورزی خود، افرادی تاثیر گذار بر دنیای خود باشند .

معاون مالی اجرایی گروه کاپا با بیان اینکه تیم علمی ته نخ که متشکل از دانشجویان خلاق خود است، مدتی پیش از آغاز رویداد در سطح کل شهر مکان هایی مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد علمی ته نخ 9 آذر به میزبانی دانشگاه شیراز

برگزاری رویداد علمی ته نخ 9 آذر به میزبانی دانشگاه شیراز