مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آبان 1397 ساعت 16:152018-11-20اقتصادي

تحصیلاتِ کسب وکار محور داشته باشید


عضو هیات علمی دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز به دانشجویان و علاقمندان به ورود به بازار توصیه کرد که تحصیلات کسب و کار محور داشته باشند و هم زمان با تحصیل، - دیگر مهارت ‎ های لازم را برای ورود به بازار یاد بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد فاریابی در کارگاه مهارت های ورود به بازار با اشاره به این که صرف تحصیل و مطالعه تئوری برای شروع کسب وکار فارغ التحصیلان و دانشجویان کافی نیست، گفت: خیلی از دانشجویان به دلیل نداشتن مهارت لازم برای ورود به بازار کار آماده نیستند و باید در نظر داشته باشند که مهارت زمینه ساز اشتغال، کار آفرینی و حضور موثر در جامعه آنان را فراهم می کند.

وی در خصوص اهمیت مهارت ورود به بازار بیان کرد: بازار از ما ایده و راه حل می خواهد و هر دانشجو و فارغ التحصیل باید برای ورود به بازار باید با خودش مهارت و راه حل مسئله ببرد و به طور کلی همه جا از جلسه ملاقات کاری گرفته تا جمع دوستانه نوعی بازار است و باید متناسب با شرایط هر کدام کردار، گفتار و پندار مناسب و در خور شان داشته باشیم.

وی با اشاره به این که هوش اجتماعی یکی از مهارت ‎ های مورد نیاز تا سال 2020 است، توضیح داد: برخی از افراد فقط جسمشان در جامعه است نه روحشان و هیچ تعاملی با افراد جامعه ندارند؛ درحالیکه جامعه و بازار، محل تلاقی اندیشه، ایده، فکر، ارتباطا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیلاتِ کسب وکار محور داشته باشید

تحصیلاتِ کسب وکار محور داشته باشید