مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آذر 1397 ساعت 01:202018-11-23فرهنگي

از سریال 300 قسمتی تا ارثیه دری برای لطیفی


معاون امور استان های سازمان صداوسیما از پیش تولید سریال 300 قسمتی «مادر» به کارگردانی فریدون حسن پور و همچنین مجموعه «بانوی سردار» به کارگردانی پرویز شیخ طادی خبر داد.

- معاون امور استان های سازمان صداوسیما از پیش تولید سریال 300 قسمتی مادر به کارگردانی فریدون حسن پور و همچنین مجموعه بانوی سردار به کارگردانی پرویز شیخ طادی خبر داد.

علی دارابی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به سریال سردار سنجرخان بیان کرد: سردار سنجرخان یک سریال 26 قسمتی است که زندگی یک قهرمان کُرد اهل تسنن که مرید میرزا کوچک خان جنگلی بوده را به تصویر می کشد.

این سریال را مرحوم ضیاالدین دُری نوشت و قرار بود توسط او کارگردانی شود اما اجل به او مهلت نداد و بعد از بررسی و تمایل محمدحسین لطیفی، کارگردانی این سریال به او سپرده شد.

در حال حاضر مقدمات تولید سریال آماده است و به مرحله پیش تولید وارد خواهیم شد.

او با اشاره به سریال هایی که درباره تاریخ معاصر تولید خواهد شد، اظهار کرد: ما 18 فیلم تلویزیونی و 31 سریال با موضوع انقلاب و سرداران که تاریخ معاصر را روایت می کند، تولید خواهیم کرد.

سریال بانوی سردار با موضوع زندگی بی بی مریم از ایل بختیاری که قهرمان مبارزه با استعمار انگلیس و استبداد است، ساخته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سریال 300 قسمتی تا ارثیه دری برای لطیفی

از سریال 300 قسمتی تا ارثیه دری برای لطیفی