مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آذر 1397 ساعت 19:512018-11-27سياسي

سرپرست استانداری قم: نرخ باسوادی در قم بالاتر از میانگین کشوری است


ریشه کن کردن بی سوادی در استان نیاز به تلاش عمومی دارد و همه باید در این زمینه پای کار بیایند، البته نرخ با سوادی در قم بالاتر از میانگین کشوری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید محمد رضا هاشمی عصر امروز در جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به لزوم تلاش برای کاهش نرخ بیسوادی استان قم اظهار کرد: جلساتی برای این خصوص باید به صورت ماهیانه در استان برگزار شود تا بتوانیم روزی جشن ریشه کن کردن بی سوادی در استان قم را برگزار کنیم، البته نرخ با سوادی در استان بالاتر از میانگین کشوری است.

وی ادامه داد: باید از ظرفیت فضای مجازی و صدا و سیما برای با سواد کردن افراد بی سواد در استان قم استفاده کنیم، امکان استفاده از ظرفیت دهیاران و کمیته امداد و سازمان عشایر در استان قم وجود دارد و اعتبارات خوبی برای روستاها پیش بینی شده است.

سرپرست استانداری قم افزود: ریشه کن کردن بی سوادی در استان قم نیاز به تلاش عمومی دارد و همه باید در این زمینه پای کار بیایند.

هاشمی حضور مدیران در جلسات استانداری را ضروری دانست و تصریح کرد: افرادی که در این جلسات حضور پیدا نمی کنند، باید پاسخگو باشند، حضور مدیران برای تصمیم گیری ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست استانداری قم: نرخ باسوادی در قم بالاتر از میانگین کشوری است

سرپرست استانداری قم: نرخ باسوادی در قم بالاتر از میانگین کشوری است