مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آذر 1397 ساعت 06:102018-11-30اجتماعي

فرزندانی که قربانی سلایق والدینشان می شوند


درکنار پدیده تولدهای تقویمی لاکچری که والدین به دلیل اعتقادات و نگرش های مختلف، فرزندان خود را قربانی دیدگاهشان می کنند، داشتن سیکس پک و پرورش اندام در کودکان از دیگر مسائل مطرح شبکه های مجازی در این روزهاست؛ - درکنار پدیده "تولدهای تقویمی لاکچری" که والدین به دلیل اعتقادات و نگرش های مختلف، فرزندان خود را قربانی دیدگاهشان می کنند، داشتن "سیکس پک" و "پرورش اندام در کودکان" از دیگر مسائل مطرح شبکه های مجازی در این روزهاست؛ کودکانی که به اجبار والدینشان باید برای کسب شهرت و درآمد خود و خانواده به رغم رنج های بسیاری، تن به فعالیت های ورزشی زجرآوری دهند.

در همین راستا دکتر سارا گلستانی، روانشناس در گفت وگو با ایسنا، رفتارهای اجباری و تحمیلی به کودکان را نوعی کودک آزاری جدی می داند و می گوید: انجام هر فعالیت خاصی که مشروط به پذیرش بی قید و شرط کودک کمتر از شش سال باشد نوعی کودک آزاری محسوب می شود.

وی معتقد است والدینی که از فرزندان خود استفاده ابزاری کرده و یا آنها را مجبور به انجام فعالیت هایی که خلاف سلیقه و سن کودک است می کنند امری غیرهوشمندانه است.

کودکان از بدو تولد تا شش سالگی شرایط بسیار ویژه و آسیب پذیری را تجربه می کنند، بطوریکه تنها نقطه اتکا و حامی آنها والدینشان محسوب می شوند و به واسطه آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزندانی که قربانی سلایق والدینشان می شوند

فرزندانی که قربانی سلایق والدینشان می شوند