مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آذر 1397 ساعت 07:002018-12-01اجتماعي

زندگی کودکانه زیر سقف های اجباری!


کودکان خانواده های بد سرپرست در برابر سیلی از آسیب های اجتماعی بی پناهند از خیابان گردی و تکدی گری گرفته تا کارکردن و ازدواج های اجباری که در سال های گذشته پیامدهای شوم آن در زندگی فرد و جامعه پنهان مانده و موارد انگشت شماری از آن به نهادهای حمایتی ازجمله بهزیستی گزارش شده است.

- کودکان خانواده های بد سرپرست در برابر سیلی از آسیب های اجتماعی بی پناهند از خیابان گردی و تکدی گری گرفته تا کارکردن و ازدواج های اجباری که در سال های گذشته پیامدهای شوم آن در زندگی فرد و جامعه پنهان مانده و موارد انگشت شماری از آن به نهادهای حمایتی ازجمله بهزیستی گزارش شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون اجتماعی بهزیستی استان اصفهان آسیب پنهان ماندن مشکلات ناشی از ازدواج کودکان را برای جامعه بیشتر دانست و گفت: متأسفانه هیچ سازوکاری برای برخورد با خانواده هایی که به اجبار فرزندانشان را در سن کم شوهر می دهند و به خانه فردی بافاصله سنی بسیار زیاد می فرستند و بابت این معامله، پولی دریافت می کنند وجود ندارد.

در هفت ماهه نخست امسال فقط یک مورد از آسیب دیدگی به دلیل ازدواج زودهنگام و اجباری به بهزیستی گزارش شده است، اما مسئولان بهزیستی استان اصفهان هم این موضوع را تأیید می کنند که ممکن است موارد دیگری از ازدواج اجباری کودکان وجود داشته باشد که زندگی شان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی کودکانه زیر سقف های اجباری!

زندگی کودکانه زیر سقف های اجباری!