مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آذر 1397 ساعت 15:562018-12-02بين الملل

«قباد طالبانی» نامزد اتحادیه میهنی برای ریاست پارلمان منطقه کردستان عراق


حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق، «قباد طالبانی» را به عنوان نامزد خود برای تصدی پست ریاست پارلمان منطقه کردستان معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق، یکشنبه (امروز 2 دسامبر)، اعلام کرد که قباد طالبانی را به عنوان نامزد ریاست پارلمان منطقه کردستان در دوره کنونی انتخاب کرده است.

اریز عبدالله عضو شورای رهبری این حزب در گفت وگو با پایگاه خبری المعلومه اعلام کرد که حزب اتحادیه میهنی قصد دارد قباد طالبانی را برای ریاست پارلمان منطقه کردستان پیشنهاد دهد و اکنون منتظر پاسخ نیچروان بارزانی که بار دیگر نامزد نخست وزیری منطقه کردستان است، برای تعیین زمان برگزاری نشست بعدی پارلمان است.

وی افزود که مسئولیت تاخیر در برگزاری نشست پارلمان به گردن نیچروان بارزانی است که هنوز زمان نشست بعدی پارلمان را مشخص نکرده است.

این در حالی است که چندی پیش، برخی منابع از توافق میان دو حزب اتحادیه میهنی و دموکرات کردستان درباره پست ریاست پارلمان منطقه کردستان خبر داده و اعلام کرده بودند که  طی دیدارهای اخیر میان هیأت های این دو حزب که آخرین آنها در روز یکشنبه 12 نوامبر صورت گرفت، توافق اولیه در این زمینه حاصل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قباد طالبانی» نامزد اتحادیه میهنی برای ریاست پارلمان منطقه کردستان عراق

«قباد طالبانی» نامزد اتحادیه میهنی برای ریاست پارلمان منطقه کردستان عراق