مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آذر 1397 ساعت 11:412018-12-03دانش

مصوبه شورای انقلاب فرهنگی برای کارکنان دانشگاه آزاد در جریان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا منادی سفیدان، درباره طرح تعیین تکلیف استخدام دانشگاه های غیردولتی و دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: - معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی برای کارکنان دانشگاه آزاد در جریان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا منادی سفیدان، درباره طرح تعیین تکلیف استخدام دانشگاه های غیردولتی و دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: در مجموعه مدیران ارشد دانشگاه آزاد اسلامی دغدغه حمایت از حقوق کارکنان وجود دارد، ولی براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی همه موضوعات مرتبط با اعضای هیأت علمی و کارکنان با هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی افزود: از آنجایی که رییس جمهور، رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی است و رییس مجلس و رییس کمیسیون آموزش مجلس عضو این شورا هستند به عنوان یک نهاد بالادستی مورد احترام مجلس است و معمولا به مصوبات آن ورود نمی شود.

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی همچنین درباره طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این طرح در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس رأی نیاورد و تنها دو نفر از 28 عضو کمیسیون آموزش به این طرح رأی مثبت دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه شورای انقلاب فرهنگی برای کارکنان دانشگاه آزاد در جریان است

مصوبه شورای انقلاب فرهنگی برای کارکنان دانشگاه آزاد در جریان است