مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آذر 1397 ساعت 14:102018-12-03پزشكي

دمنوش های شاد کدامند؟


مدیر مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی گفت: بعضی از گیاهان دارویی در پیشگیری از افسردگی و اضطراب موثر هستند و مصرف آن ها می تواند باعث ایجاد شادی در زندگی شود.

- محسن پویان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: تغییر شیوه زندگی افراد طبیعتاً مشکلاتی به همراه خواهد داشت که اضطراب، ناراحتی و افسردگی ارمغان این تغییر است.

وی با بیان اینکه استفاده از دمنوش ها یکی از راه های پیشگیری از بیماری های افسردگی است، افزود: استفاده از دمنوش گل راعی، هفته ای چند بار باعث ایجاد شادی می شود.

مدیر مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی بیان کرد: گل راعی شادی بخش است، استرس را کاهش می دهد و خواب را تنظیم می کند.

پویان با بیان اینکه دمنوش گل راعی از افسردگی، اضطراب و آلزایمر جلوگیری می کند، افزود: گیاهان دیگری مانند بهارنارنج نیز در کاهش اضطراب و افسردگی موثر است.

مدیر مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی بیان کرد: دمنوش بهارنارنج شادی بخش بوده و باعث ایجاد آرامش در فرد شده و وسواس را کاهش می دهد.

پویان اظهار کرد: افراد می توانند از دمنوش اسطوخودوس برای درمان افسردگی بهره گیرند، همچنین این دمنوش در پیشگیری از بیماری های فراموشی موثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمنوش های شاد کدامند؟

دمنوش های شاد کدامند؟