مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آذر 1397 ساعت 14:402018-12-03سياسي

پورمحمدی: با شعار «وحدت، همدلی و همکاری» به سمت توسعه آذربایجان شرقی حرکت می کنیم


با شعار «وحدت، همدلی و همکاری» به سمت توسعه استان حرکت می کنیم.

- پورمحمدی: با شعار وحدت، همدلی و همکاری به سمت توسعه آذربایجان شرقی حرکت می کنیم استاندار آذربایجان شرقی گفت: با شعار وحدت، همدلی و همکاری به سمت توسعه استان حرکت می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا پورمحمدی در آیین تودیع و معارفه استانداران آذربایجان شرقی در تالار پتروشیمی تبریز، اظهار کرد: از حسن ظن ریاست جمهوری و وزارت کشور در انتخاب اینجانب به عنوان استاندار آذربایجان شرقی قدردانی می کنم.

وی در پاسخ به این که چرا این مسئولیت را پذیرفت؟ افزود: طی 30 سالی که در دانشگاه خدمت کرده ام، 20 سالش را در امور اجرایی بوده ام و با دردها آشنا هستم و باید قدر کسانی را که دردها را بیان می کنند، دانست.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: کسانی که این استان را خوب می شناسند به من گفتند آستین هایت را بالا بزن، ما هم هستیم، اگر تصمیم گرفتم که این مسئولیت را قبول کنم، با همه توان و با برنامه آمده ام.

پورمحمدی با تأکید بر این که توسعه گرا و تحول خواه هستم، گفت: برای توسعه، دو چیز لازم است که تغییر نگرش و قدرت انگاره ها یکی از آن هاست، همه هم اکنون از مشکلات صحبت می کنند، در حالی که طبیعت به خواسته های شما پاسخ می دهد، اگر با عزم ملی و همه در کنار هم بگوییم که ما می توانیم موفق می شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورمحمدی: با شعار «وحدت، همدلی و همکاری» به سمت توسعه آذربایجان شرقی حرکت می کنیم

پورمحمدی: با شعار «وحدت، همدلی و همکاری» به سمت توسعه آذربایجان شرقی حرکت می کنیم