مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آذر 1397 ساعت 09:202018-12-04ورزشي

رضایی: مسوولان به جای تبریک روز جهانی معلولان، قوانین را اجرا کنند


مدیر تیم های ملی والیبال نشسته زنان و مردان گفت: امیدوارم روز جهانی معلولان که یک روز نمادین است تنها با دادن یک پیام تبریک توسط مسوولان خلاصه نشود و مقررات بکارگیری معلولان در پست های مختلف ورزشی به اجرا در آید.

- برگزاری اردوی تیم های ملی والیبال نشسته زنان و مردان از بهمن ماه رضایی: مسوولان به جای تبریک روز جهانی معلولان، قوانین را اجرا کنند مدیر تیم های ملی والیبال نشسته زنان و مردان گفت: امیدوارم روز جهانی معلولان که یک روز نمادین است تنها با دادن یک پیام تبریک توسط مسوولان خلاصه نشود و مقررات بکارگیری معلولان در پست های مختلف ورزشی به اجرا در آید.

هادی رضایی در گفت وگو با ایسنا، افزود: با توجه به توانمندی معلولان باید هر روز را به نام روز معلولان نام گذاری کنیم و آیین، مقررات و قوانینی که در ارگانهای مختلف دولتی و مجلس در خصوص بکارگیری معلولان در پست های مختلف مصوب شده به مرحله اجرا درآید.

وی گفت: روز جهانی معلولان نباید تنها با دادن پیام تبریک توسط مسوولان خلاصه شود، بلکه باید آیین و مقرراتی که در خصوص جایگاه معلولان در مجلس به تصویب رسیده به مرحله اجرا درآید و عملیاتی شود.

مدیر تیم های ملی والیبال نشسته زنان و مردان همچنین از برگزاری اردوی تیم های ملی از بهمن ماه خبر داد و خاطرنشان کرد: برای آماده سازی تیم ها جهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایی: مسوولان به جای تبریک روز جهانی معلولان، قوانین را اجرا کنند

رضایی: مسوولان به جای تبریک روز جهانی معلولان، قوانین را اجرا کنند