مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آذر 1397 ساعت 17:062018-12-09سياسي

جاده کامیاران به مریوان خرداد 98 به بهره برداری می رسد


نماینده مردم مریوان و سروآباد از افتتاح پروژه جاده مواصلاتی کامیاران به مریوان در خرداد ماه سال 98 خبر داد و گفت: با افتتاح این پروژه شاهد رفع بخش دیگری از دغدغه های زیرساختی مردم منطقه خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مریوان، منصور مرادی ظهر امروز در مراسم اتمام حفاری تونل باغان در محور سنندج به مریوان اظهار کرد: امیدواریم با تخصیص اعتبارات این پروژه شاهد افتتاح این طرح زیرساختی در سال 98 باشیم.

وی افزود: پروژه کامیاران به مریوان نیز یکی دیگر از پروژه های زیرساختی است که خرداد ماه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

مرادی اعلام کرد: پروژه مسیر مریوان به کرمانشاه نیز تا دو سال آتی به بهره برداری خواهد رسید و تنها 10 کیلومتر این مسیر به همراه تونل هورامان باقی مانده است.

وی افزود: اتمام پروژه حفاری تونل باغان نقطه امیدی در دل مردم منطقه است و بدون شک با بهره برداری از کل مسیر شاهد توسعه ای شگرف در حوزه زیرساختی در منطقه خواهیم بود.

راهسازی جزو صدقات جاری است امام جمعه مریوان گفت: توسعه راه ها موجب توسعه سایر حوزه های فرهنگی و اجتماعی شده و تحول آفرین است.

ماموستا مصطفی شیرزادی افزود: مردم کردستان و مریوانی های مرزدار شایسته والاترین خدمات هستند و امیدواریم وعده های مسئولان در خصوص اعتبارات و زمان اجرای پروژه جاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده کامیاران به مریوان خرداد 98 به بهره برداری می رسد

جاده کامیاران به مریوان خرداد 98 به بهره برداری می رسد