مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 12:062018-12-11سياسي

دشمنان آرزوی براندازی نظام را به گور خواهند برد/ قدرت آمریکا رو به افول است


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تلاش دشمن در جهت ناامن کردن کشور و تغییر رفتار در جمهوری اسلامی، گفت: دشمنان جرأت مطرح کردن موضوع ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی را ندارند و این آرزو را به گور خواهند برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سردار محمدعلی جعفری صبح امروز در کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی، اظهار کرد: امروز به یاد و استفاده از فیض و برکت شهدا احتیاج داریم چراکه به برکت خون شهدا ایمان و بصیرت ما عمق بیشتری می گیرد.

وی با اشاره به پیام های رهبر معظم انقلاب در خصوص شهید و شهادت، گفت: برخی از مسؤولان گوششان سنگین بوده و این پیام ها را درست نمی شنوند، چراکه اگر این پیام ها را بشنویم دیگر گرایش به شرق، غرب، دشمن، کفر، اعتماد به آمریکا و اروپا رخت برخواهد بست.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: ضعف هایی که در ما (مسؤولان) مشاهده می شود به خاطر این است که این پیام ها را نمی شنویم زیرا اگر این پیام های شهدا را بشنویم روحیه ها قوی و حرکت، حرکت جدی خواهد شد.

جعفری با اشاره به نقش آفرینی خراسان جنوبی در طول هشت سال دفاع مقدس، گفت: بیش از دو هزار شهید، بیش از چهار هزار جانباز و 400 آزاده از افتخارات و نشانه های بارز ولایتمداری و معنویت مردم شهیدپرور استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان آرزوی براندازی نظام را به گور خواهند برد/ قدرت آمریکا رو به افول است

دشمنان آرزوی براندازی نظام را به گور خواهند برد/ قدرت آمریکا رو به افول است