مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آذر 1397 ساعت 10:552018-12-15سياسي

نخستین کنگره ملی آیت و حکمت در شیراز برگزار می شود


فرزند آیت الله حائری از برگزاری نخستین کنگره ملی «آیت و حکمت» در سالگرد ارتحال نماینده اسبق ولی فقیه در استان فارس خبر داد.

- نخستین کنگره ملی "آیت و حکمت" در شیراز برگزار می شود فرزند آیت الله حائری از برگزاری نخستین کنگره ملی آیت و حکمت در سالگرد ارتحال نماینده اسبق ولی فقیه در استان فارس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، علی حائری شیرازی، شنبه 24 آذرماه در یک نشست خبری گفت: کنگره ملی آیت و حکمت از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 29 آذرماه در تالار حافظ آغاز به کار خواهد کرد و سخنرانان به تشریح ابعاد مختلف شخصیت آیت الله حائری شیرازی می پردازد .

وی سخنرانان این کنگره را آیت الله میرباقری، حجت الاسلام ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، حجت الاسلام مرتضی تهرانی، مهندس ضرغامی و احمد توکلی اعلام کرد و افزود: این سخنرانان به تشریح ابعاد مختلف شخصیتی آیت الله حائری از جمله اخلاق و سیاست، منش متعالی اجتماعی، سیر و سلوک الی الله در راه خدمت به مردم، منش آزاداندیشانه و غیره خواهند پرداخت .

فرزند آیت الله حائری شیرازی با اشاره به اینکه احیای علوم انسانی اسلامی یکی از مهمترین اهداف آیت الله حائری بوده است، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این کنگره تحقق هدف آیت الله حائری، همچنین معرفی روحانیونی در تراز انقلاب اسلامی و پیرو ولی فقیه است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین کنگره ملی آیت و حکمت در شیراز برگزار می شود

نخستین کنگره ملی آیت و حکمت در شیراز برگزار می شود