مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آذر 1397 ساعت 10:262018-12-17دانش

اسامی پژوهشگران برگزیده دانشگاه تهران اعلام شد


اسامی 47 پژوهشگر برگزیده دانشگاه تهران در بیست و هفتمین جشنواره پژوهش و فناوری اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، اسامی 47 برگزیده جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه تهران در بیست و هفتمین جشنواره این دانشگاه از واحدهای دانشگاهی مختلف اعلام شد.

براساس این گزارش، در بخش رساله نمونه در مقطع دکترا کیوان عاصف پور وکیلیان از واحد پژوهش ابوریحان، محمدجواد بالاخان از واحد پردیس علوم، میثم مطهری از پردیس هنرهای زیبا، فاطمه فیاض از دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی و یاسمن سادات برقعی از دانشکده علوم و فنون نوین به عنوان برگزیدگان این مقطع انتخاب شدند.

در بخش طرح کاربردی برجسته نیز سعیدرضا اله کرم با مرتبه علمی استاد از واحد پردیس دانشکده های فنی و سپیده خویی با مرتبه علمی استاد از واحد پردیس علوم، حسین موسی زاده با مرتبه علمی دانشیار از واحد پردیس کشاورزی و منابع طبیعی، پیروز حناچی با مرتبه علمی استاد از واحد پردیس هنرهای زیبا و هاشم آقازاده با مرتبه علمی دانشیار از دانشکده مدیریت به عنوان برگزیدگان این بخش از آنها تقدیر خواهد شد.

در حوزه دستاوردهای پژوهشی ویژه محمد عبدل احد با رتبه علمی دانشیار از واحد پردیس دانشکده های فنی و مهدی قربانی با مرتبه علمی دانشیار از واحد پردیس کشاورزی و منابع طبیعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی پژوهشگران برگزیده دانشگاه تهران اعلام شد

اسامی پژوهشگران برگزیده دانشگاه تهران اعلام شد