مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آذر 1397 ساعت 11:002018-12-18پزشكي

ممنوعیت واردات واکسن هایی که در داخل تولید می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا بیگلری، رییس انستیتو پاستور ایران ضمن تکذیب خبر یکی از خبرگزاری ها گفت: معاونت بهداشت وزارت بهداشت مقدار واکسن مورد نیاز کشور را اعلام می کند و فراخوان تامین آن توسط هیات امنای ارزی صورت می گیرد و در این .

- رییس هیات امنای ارزی وزارت بهداشت گفت: واکسن هایی که در داخل تولید نمی شوند از طریق مناقصه نسبت به واردات آن ها اقدام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا بیگلری، رییس انستیتو پاستور ایران ضمن تکذیب خبر یکی از خبرگزاری ها گفت: معاونت بهداشت وزارت بهداشت مقدار واکسن مورد نیاز کشور را اعلام می کند و فراخوان تامین آن توسط هیات امنای ارزی صورت می گیرد و در این میان تمام شرکت هایی که در تولید و تامین این واکسن ها نقش دارند در مناقصه شرکت می کنند و براساس معیار های استاندارد واکسن مورد نیاز کشور توسط این شرکت ها تامین می شود و اولویت رفع نیاز این واکسن ها با تولیدات داخلی است.

انستیتو پاستور نیز یکی از تولیدکنندگانی است که برای تامین واکسن مورد نیاز کشور اعلام آمادگی می کند و این روالی است که همه ساله انجام می شود.

بیگلری اضافه کرد: در خصوص واکسن هپاتیت B، روال بر این است که طبق فراخوان اعلامی، مقدار مورد نیاز کشور به این واکسن در فراخوان اعلام می شود و انس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت واردات واکسن هایی که در داخل تولید می شوند

ممنوعیت واردات واکسن هایی که در داخل تولید می شوند