مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آذر 1397 ساعت 17:402018-12-18سياسي

امتناع خانواده هاشمی رفسنجانی از حضور در نمایش یک مستند


مستند «هاشمی زنده است» در حالی در دانشگاه تهران به نمایش درآمد که خانواده مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی از حضور در این مراسم صرف نظر کردند.

- مستند هاشمی زنده است در حالی در دانشگاه تهران به نمایش درآمد که خانواده مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی از حضور در این مراسم صرف نظر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصر 27 آذرماه مستند 100 دقیقه ای هاشمی زنده است به کارگردانی و نویسندگی علی طادی در دانشکده فنی دانشگاه تهران به نمایش درآمد.

در پایان این مراسم که قرار بود با حضور محمد هاشمی رفسنجانی و همچنین عوامل سازنده این مستند برگزار شود، یکی از عوامل اجرایی این مراسم با حضور در جایگاه درباره علت حضور نداشتن خانواده آیت الله هاشمی بیان کرد: از طرف آقای هاشمی پیامی را برای ما ارسال کردند که در آن نوشته اند: به دلیل اشکالات متعدد و تخریب گرایانه علیه مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و حضرت امام خمینی(ره) شرکت جناب آقای مهندس محمد هاشمی در جلسه دانشگاه تهران منتفی است.

او در ادامه با انتقاد به این شرایط گفت: تنها کاری که در حق مستند کردند کنسل کردن حضور در این مراسم نبود بلکه ما قرار بود خدمت دیگر اعضای خانواده آقای هاشمی هم باشیم و علاوه بر آن کنسل شدن برگزاری این مراسم در دانشگاه امیرکبیر بود که به دلیل فشارهایی که آورده شد اتفاق افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتناع خانواده هاشمی رفسنجانی از حضور در نمایش یک مستند

امتناع خانواده هاشمی رفسنجانی از حضور در نمایش یک مستند