مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آذر 1397 ساعت 11:062018-12-20اقتصادي

افزایش 45 درصدی صادرات زنجان به رغم تحریم ها


سی و هشتمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی زنجان با حضور بخش خصوصی و دستگاه های دولتی برگزار شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سی و هشتمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی به ریاست استاندار زنجان در محل اتاق بازرگانی برگزار شد.

این جلسه که پس از وقفه ای چند ماهه برگزار شد، برای نخستین بار به ریاست فتح الله حقیقی استاندار زنجان که 25 روزی است به این سمت انتخاب شده، برگزار شد.

در ابتدای این جلسه غلامحسین جمیلی رییس اتاق بازرگانی، صنایع،معادن و کشاورزی زنجان با بیان اینکه این جلسات در قالب یک ظرفیت قانونی که در سال 1390 با عنوان قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار برگزار می شود، گفت: برای برگزاری این جلسات شیوه نامه ای تدوین شده که بر اساس آن حضور اعضا در جلسه به صورت رسمی و دایم و مدعو است.

وی تصریح کرد: دو تجربه متفاوت در استان زنجان با حضور دو استاندار پیشین زنجان جمشید انصاری و اسدالله درویش امیری در مورد برگزاری جلسات دستگاه های دولتی با بخش خصوصی تجربه شده است.

جمیلی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی که واحدهای تولیدی  به دلیل بالا رفتن نرخ ارز و.

دچار تنگناهایی برای تامین سرمایه در گردش خود هستند، حساب هایشان از سوی سازمان امور مالیاتی قفل می شود، گفت:گله مندی از دولت و سازمان امور مالیاتی وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 45 درصدی صادرات زنجان به رغم تحریم ها

افزایش 45 درصدی صادرات زنجان به رغم تحریم ها