مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آذر 1397 ساعت 21:252018-12-21اقتصادي

وضعیت ذخایر ارزی ایران از زبان رییس کل بانک مرکزی


رییس کل بانک مرکزی با تکذیب برخی نقل قول ها از او درباره ذخایر ارزی کشور، سپرده های بانکی و کسری بودجه تاکید کرد که ذخایر ارزی کشور در وضعیت مطلوبی قرار دارد و بانک مرکزی از سپرده های مردم صیانت خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالناصر همتی با تبریک شب یلدا، به ثبات نسبی ایجاد شده در بازار ارز و تقویت تدریجی ارزش پول ملی اشاره و اظهار کرد: این امور که موجب آرامش در بین اقشار مختلف مردم شده است، با ترفندهایی از طرف کسانی که با اهداف مختلف از جمله کسب سود از نوسانات بازار علیه ثبات و آرامش اقتصادی کشور جو روانی ایجاد می کنند، همراه شده است.

وی افزود: درج مطالب جعلی به نقل از اینجانب در مورد ذخایر ارزی و سرنوشت برخی از سپرده های بانکی و کسری بودجه و دیگر موارد و بازنشر آن در فضای مجازی و بزرگ نمایی برخی اظهارات و اخبار بین المللی برای ایجاد نگرانی از وضعیت ارزی کشور در بین مردم، از جمله این موارد است.

رییس کل بانک مرکزی تاکید کرد: نه تنها ذخایر ارزی کشور در وضعیت مطلوبی قرار دارد، بلکه تسلط و احاطه بانک مرکزی بر بازار ارز پرقدرت تر از همیشه است و سیاست های بانک مرکزی برای تقویت ارزش پول ملی و واقعی شدن نرخ ارز، بر مبنای نظرات کارشناسی و واقعیت های اقتصادی تداوم می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت ذخایر ارزی ایران از زبان رییس کل بانک مرکزی

وضعیت ذخایر ارزی ایران از زبان رییس کل بانک مرکزی