مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 دی 1397 ساعت 04:462018-12-22سياسي

خودتحریمی FATF سوغات شماست، به دیگران نسبت ندهید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، این روزنامه در یادداشتی بدون امضا می نویسد: یکی از کارشناسان حقوقی مرکز مبارزه با پولشویی در دیداری روایت می کرد که خیلی از همکاران او و حتی تیم مذاکره کننده مرتبط با مسائل اف ای تی اف و از جمله میثم نصیری احمدآبادی .

- در حالی که برخی مسئولان دولتی درباره FATF و ملحقات آن به شیوه تحریف و شانتاژ متوسل شده اند، روزنامه ایران مدعی شد منتقدان، واکنش جناحی و سیاسی دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، این روزنامه در یادداشتی بدون امضا می نویسد: یکی از کارشناسان حقوقی مرکز مبارزه با پولشویی در دیداری روایت می کرد که خیلی از همکاران او و حتی تیم مذاکره کننده مرتبط با مسائل اف ای تی اف و از جمله میثم نصیری احمدآبادی رییس مرکز مبارزه با پولشویی که اخیرا حاشیه هایی برایش ساختند، قبل از دولت اعتدال مشغول به کار بوده اند و حتی در تقسیم بندی های مرسوم، جزو اصولگرایان محسوب می شوند.

او می گفت که برخی رسانه هایی که پیش از این مدام خبرها و نظرهای آنها را پوشش می دادند، حالا با برجسته شدن بحث های مربوط به لوایح 4گانه دیگر هیچ خبری از آنها کار نمی کنند.

به گفته او، حالا حتی دوستان اصولگرایشان هم حرفشان را نمی خوانند، چون همه چیزهای فنی، سیاسی و جناحی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودتحریمی FATF سوغات شماست، به دیگران نسبت ندهید

خودتحریمی FATF سوغات شماست، به دیگران نسبت ندهید