مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 دی 1397 ساعت 12:052018-12-22سياسي

هدف دشمنان ناامید کردن مردم نسبت به انقلاب است


نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: رییس شورای زکات کشور با انتقاد از برخی رفتارهای نادرست در تبلیغات نمایندگان انتخابات، خاطرنشان کرد: - کسی که می خواهد با دروغ و شایعه پراکنی و تخریب رقبا پیروز انتخابات شود شایستگی رفتن به مجلس را ندارد و این رفتارها اسلامی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سید رضا تقوی اول دی ماه در شورای سیاست گذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور جمعی از مدیران استان در دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، اظهار کرد: در سال های پس از پیروزی انقلاب پیشرفت های بسیاری در کشور صورت گرفته است اما این پیشرفت ها برای مردم ملموس نیست.

وی با اشاره به این که تبلیغات گسترده و امپریالیسم خبری دنیا بسیج شده اند تا کمر این حرکت عظیم(انقلاب) را در کشور بشکنند، افزود: دشمنان اسلام و انقلاب در هر جایی که دیدند می توانند مانع از حرکت انقلاب شوند با توطئه های مختلف ورود پیدا کردند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تبلیغات ضعیف داخل کشور و افزایش توقعات مردم را از علل نارضایتی های مردم و ملموس نبودن دستاوردهای انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: متأسفانه در انتخابات چنان توقعات مردم را بالا می بریم که هرچه تند و با شتاب حرکت می کنیم به آنچه موردنظر مردم است نمی رسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف دشمنان ناامید کردن مردم نسبت به انقلاب است

هدف دشمنان ناامید کردن مردم نسبت به انقلاب است