مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 دی 1397 ساعت 13:502018-12-24سياسي

استقبال کم مسافران، علت توقف پروازهای فرودگاه «کلاله»


مدیرکل فرودگاه های گلستان با تأکید بر این که فرودگاه کلاله همه زیرساخت های لازم را برای برقراری پروازها دارد، گفت: تنها علت توقف پروازهای این فرودگاه استقبال کم مسافران بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رامین آذری به نقل از شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، اظهار کرد: طی دو سال گذشته در سه مرحله پرواز در فرودگاه کلاله برقرار شده که دو مرحله نخست توسط شرکت هواپیمایی پویا و آخری نیز(از فروردین تا هفتم آبان امسال) توسط هواپیماهای ATR ایران ایر بوده است.

وی با اشاره به حمایت های شهرام کوسه غراوی ، نماینده مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی از برقراری پروازهای فرودگاه کلاله، افزود: در عین حال در بازه زمانی 6 ماه برقراری پروازهای ATR مییانگین استقبال مسافران کمتر از 20 درصد ظرفیت صندلی ها بوده و حتی در برخی روزها تنها یک یا دو مسافر داشته که به لغو پرواز انجامیده است.

آذری با تأکید بر این که فرودگاه کلاله یکی از زیرساخت های حمل و نقلی مهم استان گلستان و کاملاً عملیاتی است، تصریح کرد: این فرودگاه توانسته در خاموش کردن بحران آتش سوزی جنگل گلستان و نیز انجام پروازهای تفریحی و دوره های چتربازی نقش موثری ایفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال کم مسافران، علت توقف پروازهای فرودگاه «کلاله»

استقبال کم مسافران، علت توقف پروازهای فرودگاه «کلاله»