مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 دی 1397 ساعت 09:302018-12-25حوادث

6سالگی درمان دختران شین آباد و درسی که نگرفتیم


سال 91 و حدود 2200 روز قبل، پیرانشهر شاهد سوختن 32 کودک مدرسه ای اش بود؛ دو کودک بر اثر شدت سوختگی جان باختند و 13 نفرشان هم که به درمان جدی نیاز داشتند، - شش سال است که زندگی ای عادی را جستجو می کنند.

هنوز رنج شین آبادی ها تمام نشده، چهار کودک دبستانی دیگر هم در زاهدان سوختند و رنجی ناتمام را برای خانواده هایشان برجا گذاشتند.

دکتر محمد جواد فاطمی- پزشک جراح دانش آموزان شین آباد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به حادثه آتش سوزی مدرسه اسوه حسنه زاهدان و فوت چهار دانش آموز، گفت: متاسفانه در کشور ما کسی به پیشگیری اهمیت نمی دهد.

با سماجت ثابت کردیم باید حادثه اتفاق افتد و سپس به صورت انفعالی با آن برخورد کنیم.

اگر در یک کشور دیگر حادثه ای مانند آتش سوزی مدرسه شین آباد اتفاق می افتاد که بر اثر آن 29 دانش آموز سوختند، علت را بررسی و آسیب شناسی کرده و به سرعت آن را برطرف می کردند، اما در ایران می بینیم که هر چند سال یکبار مدرسه ای آتش می گیرد و تعدادی می سوزند و یا کشته می شوند.

درخواست از خیرین برای استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس وی با بیان اینکه متاسفانه ما به ایمنی اهمیت نمی دهیم، افزود: خیرین مدرسه ساز ما مدرسه می سازند، اما چرا ساخت سیستم گرمایشی ساختمان مدارس را هم خودشان تقبل نمی کنند؟.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6سالگی درمان دختران شین آباد و درسی که نگرفتیم

6سالگی درمان دختران شین آباد و درسی که نگرفتیم