مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 دی 1397 ساعت 16:302018-12-26اجتماعي

پنجره ضریح شهدای کربلا گشوده شد + عکس


پنجره ضریح شهدای کربلا که با همت خیرین و هنر استادکاران ایرانی ساخته شده بود در حرم مطهر امام حسین (ع) نصب و به روی زائران گشوده شد.

- پنجره ضریح شهدای کربلا که با همت خیرین و هنر استادکاران ایرانی ساخته شده بود در حرم مطهر امام حسین (ع) نصب و به روی زائران گشوده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، محمود پارچه باف ـ رییس هیات امنای ساخت ضریح امام حسین (ع) و پنجره ضریح شهدای کربلا ـ با اعلام این خبر، اظهار کرد: پس از ساخت و نصب ضریح مطهر امام حسین (ع)، تولیت آستان قدس حسینی خواستار ساخت پنجره ضریح شهدای کربلا شد که با همت خیران و هنرمندان و استادکاران ایرانی این پنجره ضریح زیبا در شهر قم ساخته شد.

وی گفت: این پنجره زیبا که طول آن پنج و ارتفاع آن سه متر است روز 17 ربیع الاول همزمان با سالروز میلادی پیامبر اکرم (ص) در قم رونمایی شد و سپس برای نصب به کربلا ارسال شد.

پارچه باف با بیان این که عملیات نصب این پنجره ضریح، ظرف یک هفته انجام شد، افزود: این پنجره امروز رونمایی و به روی زائران سیدالشهدا (ع) گشوده شد.

وی این پنجره ضریح را یکی دیگر از نشانه های ارادت شیعیان ایرانی به آستان مطهر ائمه اطهار (ع) دانست و یادآور شد: ساخت و نصب ضریح ها و توسعه حرم های مطهر با حمایت های مادی و معنوی مردم دوستدار ولایت و با کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجره ضریح شهدای کربلا گشوده شد + عکس

پنجره ضریح شهدای کربلا گشوده شد + عکس