مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 دی 1397 ساعت 10:462018-12-27اقتصادي

کاهش 13 درصدی آمار ولادت در آستارا


رییس اداره ثبت احوال شهرستان آستارا گفت: از آغاز سال جاری تاکنون، 971 نفر در این شهرستان به دنیا آمده که آمار ولادت نسبت به مدت مشابه سال گذشته، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، ابراهیم لقمان صبح امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان ضمن تبریک روز ملی ثبت احوال اظهار کرد: از آغاز سال جاری تاکنون، 971 نفر در آستارا به دنیا آمده که آمار ولادت نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 13 درصد کاهش داشته است.

رییس اداره ثبت احوال شهرستان آستارا با اشاره به آمار مرگ ومیر در این شهرستان تصریح کرد: طی 9 ماهه نخست سال جاری، 349 مورد مرگ و میر در آستارا به ثبت رسیده که این میزان مرگ ومیر در مقایسه با مدت مشابه سال 96 با کاهش 6 درصدی همراه بوده است.

وی با بیان اینکه سه دفترخانه ازدواج و یک دفترخانه طلاق در شهرستان آستارا فعال هستند افزود: طی 9 ماه گذشته، 435 مورد ازدواج در دفترخانه های مجاز این شهرستان به ثبت رسیده که این تعداد ازدواج نسبت به 9 ماهه نخست سال 96 با هشت درصد کاهش همراه بوده است.

لقمان مهلت قانونی جهت ثبت ولادت و صدور شناسنامه نوزاد را 15 روز و مهلت قانونی برای ثبت واقعه فوت و صدور گواهی وفات را 10 روز عنوان کرد و گفت: اگر در مدت تعیین شده این دو واقعه به ثبت نرسند پیگرد قانونی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 13 درصدی آمار ولادت در آستارا

کاهش 13 درصدی آمار ولادت در آستارا