مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 دی 1397 ساعت 13:212018-12-29سياسي

ایجاد تغییرات جدید در حراست صداوسیما/ برگزاری اولین جلسه با تهیه کنندگان


مرکز حراست سازمان صداوسیما به تازگی عنوان «مرکز صیانت و حفاظت سازمان صداوسیما» را برای خود انتخاب کرده و با شعار « پیش بینی و پیشگیری» فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، 11 خردادماه سالجاری طی حکمی از سوی عبدالعلی عسکری رییس سازمان صدا و سیما حمیدرضا رهبری فر به سمت رییس حراست مرکزی این سازمان منصوب شد.

در بخشی از حکم علی عسکری خطاب به رهبری فر آمده است: همکاری و برقراری تعامل سازنده با کارکنان رسانه به عنوان مهم ترین منابع و سرمایه های سازمان و فراهم کردن بستری مناسب برای ارتباط صمیمانه و تاثیرگذار با هنرمندان، برنامه سازان، مدیران و ارائه مشاوره های مشفقانه به ایشان در تمامی بخش های رسانه و صیانت از سرمایه های مادی و معنوی سازمان با رعایت جدی ضرورت حفظ آبرو و کرامت اسلامی و انسانی، لازمه انجام ماموریت شماست.

حالا پس از گذشت 8 ماه از این انتصاب، روز پنجشنبه 6 دی ماه رهبری فر در راستای انجام تعهدات خود، اولین جلسه را با تهیه کنندگان تلویزیون برگزار کرده و در این نشست خبرهای جدیدی را عنوان کرده است.

  او در این مراسم اعلام کرده که مرکز حراست از این به بعد با نام مرکز صیانت و حفاظت سازمان صداوسیما شناخته خواهد شد و شعار آن نیز پیش بینی و پیشگیری خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد تغییرات جدید در حراست صداوسیما/ برگزاری اولین جلسه با تهیه کنندگان

ایجاد تغییرات جدید در حراست صداوسیما/ برگزاری اولین جلسه با تهیه کنندگان