مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 دی 1397 ساعت 10:562018-12-30فرهنگي

در گفت وگو با فارس اعلام شد «نیمه فرشته»، نمایشی درباره ماهیت انسان


علیرضا یاری، کارگردان نمایش «نیمه فرشته» گفت: نمی خواهیم فراز و فرود دین را در نمایش نشان دهیم بلکه می خواهیم این را نشان دهیم که انسان امروز دوست دارد سریع در هر چیزی به جواب برسد.

- علیرضا یاری کارگردان نمایش نیمه فرشته که از امشب (یکشنبه 9 دی) در تماشاخانه باران روی صحنه می رود، درباره روند نگارش نمایشنامه آن به خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس گفت: نخستین چیزی که برای نگارش این نمایشنامه به ذهنم رسید این پرسش بود که چرا چیزهایی را که به ذهنمان می رسد، استفاده نمی کنیم؟ در بیان و ارتباط با دیگران خود را سانسور می کنیم و ادای دوست داشتن هایمان را در می آوریم در حالیکه واقعا شاید طرف مقابل را دوست هم نداشته باشیم.

وی در ادامه افزود: به نظر من باید به تراکنش های ذهنی مان بیشتر اهمیت بدهیم و به این فکر کنیم چطور شد که افکارمان را کنار گذاشتیم برای اینکه دیگران را راضی نگه داریم، اینها مسائل اولیه ذهنی من در این نمایشنامه بود.

کارگردان نمایش نیمه فرشته درباره روند داستانی کار توضیح داد: نمایش در قالب یک داستان اتفاق می افتد، به هر حال هر مخاطبی دوست دارد داستانی را بشنود و ابتدا و انتهای کاری را بداند اما نکته اینجاست که زمان و مکان در این کار مدام جابه جا می شوند، هر چند اساس نمایش در یک مکان رخ می دهد اما دیالوگ ها هستند که شرایط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در گفت وگو با فارس اعلام شد «نیمه فرشته»، نمایشی درباره ماهیت انسان

در گفت وگو با فارس اعلام شد «نیمه فرشته»، نمایشی درباره ماهیت انسان