مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 دی 1397 ساعت 18:162018-12-30سياسي

9 دی نشانه وفاداری ملت ایران به انقلاب است


امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه 9 دی نشانه وفاداری ملت ایران به انقلاب است، گفت: باید همه بدانیم که تنها راه موفقیت و ادامه مسیر انقلاب پیروی از رهبر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، آیت الله احمد خاتمی ظهر امروز در آیین بزرگداشت حماسه 9 دی که در مصلای کرج، برگزار شد با بیان اینکه اسلام ناب راه شهیدان کربلاست، اظهار داشت: هر روز جنگ حسینیان و یزید است و هر لحظه در حال پس دادن امتحان هستیم.

وی با اشاره به اینکه در حماسه 9 دی مردم وفاداری خود را به حکومت نشان دادند و این وفاداری پس از گذشت 9 سال از فتنه ادامه دارد، افزود: مردم کرج با تجمع باشکوه خود نشان دادند همراه و همسو نظام و انقلاب اسلامی هستند.

امام جمعه موقت تهران به تعبیر مقام معظم رهبری از خروش مردم در 9 دی اشاره کرد و یادآور شد: حماسه بزرگ و ماندگاری توسط مردم در آن سال خلق شد؛  باید به عمق کلمه حماسه توجه داشته باشیم که از سه عنصر شجاعت، انگیزه مقدس و بصیرت برخوردار بود.

وی با بیان اینکه این حماسه در پاسخ به دشمنان بیرونی و داخلی بوده است، تاکید کرد: همان کسانی که در تفاهم نامه 1+5 حضور داشتند افرادی بودند که در جنگ صدام به کمک عراق رفتند.

حماسه 9 دی کشور را از هر نوع فتنه ایی بیمه کرد به گفته وی در عرصه دفاع مقدس مردم کاری کردند که کشور در مقابل تهاجم بیگانه بیمه باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 دی نشانه وفاداری ملت ایران به انقلاب است

9 دی نشانه وفاداری ملت ایران به انقلاب است